luni, 26 septembrie 2011

Să-ţi zic ceva? /Gânduri la miezu' nopţii

   Ştii vorba aia „it's too good to be true”? Mda, cam aşa ceva. Ai minusurile tale, ca orice om, dar chestia e că ai muuulte plusuri. Nu ştiu cum de nu-ţi dai singur seama, dar am încredere în tine de ceva timp. Că-mi place să te tachinez spunându-ţi opusul e altceva. În plus... ador cum suna acel „ştii că nu te mint” al tău când îţi spun că nu te cred.
   Uau... aş mai putea spune nişte chestii, dar prefer să nu o fac. S-ar putea ca aceste câteva cuvinte să doară peste un timp şi nu-mi doresc asta. Nu ştiu Nu ştim ce urmează.

   Nu sunt prea sigură ce rol are postarea asta, ştiu doar că simţeam nevoia să o scriu.
   
   Merci pentru doza zilnică de zâmbete! :)
   (Sper să nu te răsplătesc în lacrimi.)

4 comentarii:

  1. Romantic de trist. Probabil postarea asta era menită să fie una cu miros de fericire, dar mie una îmi creează o stare de angoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lamaitza: Initial trebuia sa fie una fericita, dar in timp ce scriam m-am gandit ca ar fi mai bine sa nu creez iluzii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ești mult prea sinceră să scrii banalități inventate :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu conteaza rolul postarii:)Conteaza ca ai spus ce simti:)

    RăspundețiȘtergere