joi, 1 septembrie 2011

Leapşa 2

   În primul rând vreau să vă mulţumesc de urări! Chiar nu mă aşteptam, merci mult! Acum, leapşa:

   1. Luaţi cartea cea mai apropiată, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici rândul al 4-lea!
„...Infinite Jest, atunci când se plictiseau. Amândoi erau suc-...”
   2. Fără să verificaţi, cât e ora?
20:08
   3. Verificaţi!
Incredibil, 20:08! :))
   4. Cum sunteţi îmbrăcat/ă?
Pantaloni scurţi de blug şi un maieu.
   5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
Cine ce-a mai postat pe blog şi ce comentarii noi am.
   6. Ce zgomot auziţi, în afara calculatorului?
Nişte copii care ţipă pe afară şi mama făcând ceva pe la bucătărie.
   7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
Ieri, am fost în oraş cu o prietenă, am mâncat la KFC, după care am băut o limonadă şi-un Green Apple.
   8. Ce ai visat ieri noapte?
Nu-mi amintesc.
   9. Când ai râs ultima dată?
Acum o oră şi ceva.
   10. Ce aveţi pe pereţii camerei unde sunteţi?
Un panou cu o mie de chestii pe el.
   11. Dacă aţi deveni milionar/A peste noapte, ce aţi face?
N-o să mint. M-aş duce să-mi iau haine şi mi-aş luat un comp nou. Probabil un laptop. Sau, de ce nu, ambele. Aş fi milionară doar :D.
   12. Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
Memento
   13. Aţi văzut ceva neobişnuit azi?
Nu. Am fost la lucru, n-am avut timp de chestii ieşite din comun.
   14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?
E fun. M-a relaxat un pic.
   15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă!
Mă doare spatele!
   16. Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fată?
Habar n-am. Poate Alina. Mai bine întrebaţi dacă ar fi băiat :)
   17. Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
:)) Bogdan Sorin 
   18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?
Nu chiar...
   19. Dacă aţi putea schimba ceva în lume, în afară de politică, ce aţi schimba?
Aş legaliza călătoria în timp :)). Sau - ceva mai realist - aş face să dispară drogurile :-&.
   20. Vă place să dansaţi?
Da!
   21. George Bush?
Ce-i cu el? Nu mai e preşedinte.
   22. Care e ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
Pe Lil Wayne cântând „How to love” :)

   Leapşa merge la:
Ada:), SweetnSpicy şi Lamaitza .


Un comentariu:

  1. Şi eu am văyut-o lacineva, dar mi-a ost lene să o iau... :))
    Apropo, organizez un concurs. Poate participi. Ar însemna mult pentru mine!
    http://domnisoara1.blogspot.com/2011/09/concurs.html

    RăspundețiȘtergere