luni, 12 septembrie 2011

Ce vreau eu - part II

   Acum am nervi. Şi când am nervi îmi vine în minte tot ce vreau eu, aşa în general. Şi-n momentu de faţă, îmi vine să fac o listă cu ce vreau eu de la un băiat. Nu ştiu de ce, nu intreba. Pur şi simplu. Şi asta o să şi fac.
   Vreau să râdă de mine când mă enervez. După care să-şi dea seama c-a făcut o prostie şi să mă ia în braţe, să-mi vorbească până-mi trece. Când îi spun „nu vreau să vorbesc despre asta”, vreau să insiste să vorbesc despre acel lucru. Vreau să-mi trimită/arate melodii drăguţe. Vreau să se uite cu mine la filme plângăcioase. Vreau să se gândească la ce e bine pentru mine şi după aceea la ce vrea el de la mine. Vreau să îşi ceară scuze atunci când n-a făcut nimic, doar aşa ca să pot spune „nu-i nimic, n-ai făcut nimic de fapt, eu am gândit prea departe”. Vreau să-mi spună lucrurile direct, nu doar să zica ceva şi când îl întreb ce-a vrut să zică, să-mi răspundă cu „nu contează”. Vreau să pot să plâng în faţa lui, fără să-mi fie teamă că cine ştie ce-o să creadă. Vreau să mă facă să plâng fără să mă supere. Şi asta n-a făcut-o decât un băiat. Şi nu eşti tu. Nici tu. Vreau să mă cheme la el să facem mâncare/curăţenie/să vedem un film şi atât. Vreau să mă îmbrăţişeze. Mult şi lung. Vreau năsuc. Vreau să mă ţină de mână. Vreau un băiat normal, nu mai vreau „băieţi răi” şi nici băieţi prea buni. Vreau să-i pese de ceea ce fac, la fel cum mi-ar păsa şi mie. Vreau să vorbească cu mine despre cele mai stupide lucruri, să râdem... 

   
   Şi acum, ceva ce nu ţine de băieţi: vreau să nu mă mai doară capul!
 

8 comentarii:

  1. baietii asa gasesti mai rar, dar merita, frumos scris

    RăspundețiȘtergere
  2. cu o singura exceptie.. chiar mi-as dori o fata ca tine :) daca chiar gandesti asa, esti pe placul meu sincer :)) . :D
    sa nu plangi niciodata ! indiferent de situatie... e foarte greu sa suporti cum plange cel de langa tine ...sincer mi se rupe sufletul cand vad asa ceva. :) o zi frumoasa !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei cam multe;)) Dar oricum nu se stie ca intr-o zi vei recitii aceste randuri si vei vedea ca toate astea tii sau indeplinit:D

    RăspundețiȘtergere
  4. @Kitty: Foarte rar.
    @Alyn: Nu ma cunosti, nu poti spune ca ti-ai dori o fata ca mine :). Si cu plansul...poate tie ti se rupe sufletul, dar altora pur si simplu nu le pasa.
    @Goda: Asa sper si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine spune asta ?! Cine spune ca lamaile sunt acre ?! ... :))
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Alyn: Chiar simte toata lumea nevoia sa "ma inchida" cu propria mea replica?

    RăspundețiȘtergere
  7. atunci ma scuzi draga :), nu stiam ca eu sunt "toata lumea" :)) .. nu te mai deranjez!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Alyn: Nu am zis ca esti "toata lumea", dar mi-au mai zis aceeasi chestie si alte persoane.

    RăspundețiȘtergere