miercuri, 14 septembrie 2011

100 days of Summer

   „Iubirile de-o vară se termină din diferite motive, dar când se termină, toate au un lucru în comun: sunt ca nişte stele căzătoare - momente impresionante de lumină în ceruri... momente ce par eterne, dar intr-o secunda...dispar.”
   Tu ai fost vara mea anul ăsta şi vreau să-ţi mulţumesc. Mă simt ca în „500 days of summer”, doar că... au fost numai vreo 100. Nu mi-ai făcut vara nici pe departe frumoasă, dar măcar nu a fost plictisitoare. Ai fost Steaua mea căzătoare:). Şi sincer? Bine că ai căzut. Cel puţin de pe cerul meu. Stelele... sunt frumoase. Mereu luminează din ce în ce mai tare şi mai tare până când... se sting. Sau cad. Azi, în staţia de autobuz (staţia aia), mi-am dat seama (puţin tristă, nu ştiu ce de) că ai căzut de pe cerul meu. „Stelele care cad nu pier/ Stelele care cad se duc pe un alt cer”... eu îţi urez un cer frumos, senin...de pe care să nu mai cazi şi pe care să nu mai laşi urme atât de adânci... şi sper să-ţi vină mintea la cap odată si-odată.
   De azi, am făcut loc toamnei în viaţa mea (sincer - aş prefera primăvara). Sper să nu fie şi asta doar o altă stea ce e doar în trecere la mine pe cer...


 
Beyoncé - Best Thing I Never Had

9 comentarii:

  1. Foarte frumos !
    Dar cum ramane cu ideea ca atunci cand vezi o stea cazatoare pe cer, iti pui o dorinta in gand si aceea se va indeplini ?!!
    Poate ca nu se aseamana perfect intre ele pana la urma..

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos scris, e ciudat, niciodată nu m-aș fi gândit la comparația iubitului/iubitei cu o stea. Minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos si trist, dar e bine minunata comparatia:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alyn: Data viitoare am s-o gandesc mai bine. Acum am uitat de partea cu dorintele.
    @Lamaitza: Mie mi-a venit ideea de la citatul cu care am inceput. Merci de apreciere :)
    @Goda: Merci :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrii foarte frumos<3 Imi place la nebunie.
    Si melodia pe care ai ales-o este superba:X
    O sa te vizitez mai des, imi place muuuult blog'ul tau. Kisses!:*

    RăspundețiȘtergere