luni, 19 septembrie 2011

Hug

  
   * Convorbire telefonică *
   - Bună!
   - Hei! Ce mai faci?
   - Uite..nu prea bine... simţeam nevoia să vorbesc cu cineva. Mă simt aşa singură...
   - Păi? S-a întâmplat ceva?
   - Da. Nu. Da... mă cert cu toată lumea, nu îmi convine nimic... şi tot eu sunt cea tristă...
   - Oh, păi haide, nu mai fi aşa!
   - Nu pot...
   - Scuze că schimb subiectul, dar am o nelămurire: de ce m-ai sunat fix pe mine?
   - Nu ştiu, aşa mi-a venit. Te superi? Scuze de deranj. Nu ştiu de ce ţi-am zis toate astea...
   - Nu, nu, stai liniştită, e ok! Doar mă miram puţin...
   - Nu, chair ai dreptate, nu văd de ce te-am sunat. Dar mă simţeam atât de singură şi... aşa mi-a venit.
   - E ok, serios! Uite, ca să îţi mai treacă, imaginează-ţi că sunt lângă tine şi îţi dau un hug.
   - Nu funcţionează decât dacă e unul real... :)
   - Păi... eu tocmai mă întorceam din oraş. Dacă vrei... trec pe la tine... cu un hug.
   -  Da, sigur, de parcă ai face asta. 
   - De ce nu?
   -  Abia mă cunoşti. Oricum nu cred că ai veni doar pentru un hug.
   -  Ba da. În 10 minute să fii la intersecţie.
   -  Nu, daca chiar vrei să vii, vino la mine în faţă.

   Nu avea nimic de pierdut. Atâta tot că i-ar mai fi frânte câteva iluzii. Şi-a tras pantalonii de trening pe ea şi a coborât. S-a uitat în stânga, în dreapta... şi l-a văzut. Chiar venise. A zâmbit. L-a invitat la o cafea. El i-a dat un hug... un hug lung de 12 ore.

    Şi acum ei îi este frică să simtă...



Ron Pope - A drop in the ocean 

I was praying that you and me might end up together...

12 comentarii:

  1. Foarte frumos, chiar ar face orice pentru ea, nu?<3

    RăspundețiȘtergere
  2. @Kyky: El? Nu stiu. Mi-ar placea sa cred asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Goda: Convorbirea sau toata intamplarea? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Era toată tremurici să înțeleg, nu?:) Oricum, interesant dacă el chiar a făcut asta, pentru o îmbrățișare. Sinceră să fiu, dacă el m-ar suna vreodată să îmi ceară o îmbrățișare, aș face orice să-l îmbrățișez.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Lamaitza: De acord cu ultima parte... Dar de obicei ea cere, el mai rar...

    RăspundețiȘtergere
  6. Băieții sunt mai timizi, ce să le faci?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lamaitza: Si eu care eram de parere ca e invers...

    RăspundețiȘtergere
  8. O intamplare superba dupa parerea mea dar sunt putini care ar veni doar pentru un "hug"

    RăspundețiȘtergere
  9. @Mallynna: Important e ca inca mai sunt cativa!

    RăspundețiȘtergere
  10. cred ca si eu as fi venit.. :)) pacat ca nu m-a sunat nimeni ! .. :))
    anyway , dau anunt :D
    FREE HUGS !!! :D :))

    RăspundețiȘtergere