sâmbătă, 14 iulie 2012

What if?

   Te-aş fi sunat. Nu, nu te-aş fi sunat. Ţi-aş fi dat un mesaj sau ţi-aş fi spus pe mess. Ai fi venit la mine. Probabil. Nu pot fi sigură de asta. Dar probabil că ai fi venit. Şi mor de curiozitate ce-am fi făcut. Eu zic că ne-am fi uitat la un film. Nu? Am fi râs probabil, am fi vorbit... de una alta. Şi după? După ce am fi făcut? Te-ai fi dus acasă? Sau ai fi rămas cu mine? Mi-aş fi dorit atât de mult să fi rămas cu mine. Să dormi cu mine. Să mă ţii în braţe. Pur şi simplu să mă ţii în braţe. Ai fi făcut asta? Poate da, poate nu... Ai fi făcut mai multe? Poate da, poate nu...

   Şi-acum problema e că am posibilitatea să transform toate aceste „ar fi fost” şi „poate că” în lucruri reale, concrete. Cel puţin am posibilitatea să încerc. Şi sunt atât de proastă încât n-o voi face. De ce? De frică. De ruşine. De timiditate? Poate. De proastă? Asta-i clar.


When life gives you lemons
make a lemonade
just add vodka!

12 comentarii:

  1. Ar trebui să ai curaj..Nu ai nimic de pierdut, doar de câştigat!
    If life give me lemons I will certainly make the best lemonade ever..I hate vodka!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce-i drept, vodka poate avea gust de spirt daca e de proasta calitate... Deci sa ma chemi si pe mine la o limonada :)
      Merci de sfat!

      Ștergere
  2. Te înţeleg perfect.Dar dacă chiar ţi-o doreşti,de ce n-o faci?Întotdeauna o dorinţă trebuie să ardă mai tare decât frica,înfruntă-ţi frica,doar pentru el.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mai regreta gândurile pe care ți le creezi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu te sfatuiesc sa incerci.Spun din proprie experienta ca mai bine regreti ca ai facut ceva,decat sa iti para rau ca nu ai incercat.As vrea sa am si eu posibilitatea sa incerc,dar,momentan,astept...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda, si eu m-am cam saturat sa regret ceea ce n-am facut. Poate ar fi timpul sa si fac cate ceva... si-apoi sa vad daca si ce mai regret :)

      Ștergere
  5. incercarea moarte nu are...si este mai dureros regretul ca nu ai incercat decat regretul ca ai icercat,care hai sa fim seriosi nu prea mai e regret...cand incerci ceva...inveti ceva nou...deci nu ai ce regreta!;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i... Doamne, tuturora va dau dreptate si tot stau si nu fac nimic :))

      Ștergere