sâmbătă, 7 iulie 2012

Stuff

   În primul rând o să vă spun ce i-am făcut cadou mamei. Mi-aţi sugerat să îi cumpăr cosmetice sau bijuterii în principal... Ea nu prea e cu astea. Poate le-ar folosi dacă i le-aş lua, dar de ce să nu îi iau ceva care stiu sigur că foloseşte? Aşa că i-am luat un parfum care ştiam că ii va plăcea, iar vineri dupămasă am fost cu ea să-mi cumpăr ceva haine şi i-a plăcut şi ei ceva, aşa că i-am plătit ceea ce îi plăcuse :D. Măcar am mers la sigur aşa. I-am scris şi o felicitare (mie sincer nu mi s-au părut cine ştie ce cuvintele pe care le-am scris, dar chiar au venit din suflet) care a emoţionat-o până la lacrimi :">. La mulţi ani mamaaa! :)
  

   Acum alte lucruri...
   Vineri probabil voi pleca din oraş. Am zis de vara trecută că nu mai merg în ruptul capului cu ai mei în concediu, dar se pare că tot asta am ajuns să fac. Ai mei pleacă la părinţii mamei mele. Eu acolo nu am nimic, nimic, nimic de făcut. Nici măcar nu sunt pusă să fac treabă. Şi mă plictisesc îngrozitor. Aş putea rămâne în oraş la sora tatălui meu, dar asta ar însemna să plec peste câteva zile la părinţii tatălui meu, unde e şi mai rău - acolo nu am nici semnal la telefon! Bine, voi ajunge şi acolo oricum, dar dacă merg cu mătuşa mea stau muuult. Aşa, mergând cu ai mei stau doar puţin. În fine, după ce mă hotărăsc unde plec şi după ce mă întorc de unde voi fi mers (v-am ameţit de tot, nu?!), merg la maaareee! Cu sora tatălui meu merg, cea la care aş putea să rămân... Nu va fi nu ştiu ce, dar măcar mă voi bronza şi... e la mare! Nu contează cu cine. Nu am mai fost de vreo doi-trei ani şi mi-e dor... Ce-i drept, nu-mi va mai fi când voi simţi mirosul mării. Urăsc mirosul mării :)).


„Acuma ştiu că marea mă aşteaptăăă
Nisipul mă va săruta şi eel
O scoic-o să mă zgârie-n mâna dreaptăăă
Şi algele mă vor gâdila niţeel”

   
   
   Vara asta-am să mă-ndrăgosteeesc! 
(Mai e timp, nu?!)

   Sper să scriu ceva frumos săptămâna asta înainte să plec... aşa, să las ceva în urmă, să văd peste o lună ce gândeam înainte să plec... Hmm, ne auzim curând!

11 comentarii:

  1. poi ce pot sa iti urez decat "Distractie placuta"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!:D Oricum, sper sa mai scriu pana plec. Daca nu, ma revansez cand vin >:). (Neavand ce sa fac, probabil voi scrie ceva :D)

      Ștergere
  2. Lucrurile micute precum cateva cuvinte pe o foaie de hartie chiar le duc pana la lacrimi. :) Frumos! La multi ani mamicutei tale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar că i-ai luat un cadou frumos!
    Distracţie plăcută să ai!:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Distractie placuta.Si da,inca mai e timp sa te indragistesti,vara aceasta!!!

    RăspundețiȘtergere