vineri, 20 iulie 2012

Eu sunt tot ce tu n-ai

Priveşte-mă în ochi şi şopteşte-mi lucruri atât de frumoase încât, 
deşi amândoi ştim că mă minţi, eu să-mi doresc să fie reale.

Ţine-mă în braţe de parcă nu mi-ai da drumul niciodată, 
deşi ştim amândoi că în zorii zilei ne vom despărţi pentru totdeauna.

Sărută-mă de parcă ai fi primul şi ultimul care o face, 
deşi ştim amândoi că nu eşti.

Ţine-mă de mână şi atinge-mi inima, 
deşi ştim amândoi că altceva vrei să atingi.

Iubeşte-mă de parcă aş fi singura din inima ta, 
deşi ştim amândoi că nu voi fi vreodată în ea.

Şi-n final spune-mi că nu ne vom despărţi niciodată...
deşi ştim amândoi că niciodată nu vom fi împreună.
 *

19 comentarii:

  1. Trist, dar frumos si inteligent spus totul. Parca te face sa il urasti pe cel caruia ii dedici aceste randuri, dar totodata te intrebi care este povestea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de romantic!!Uneori îmi aduceţi aminte de eu şi el..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm... asta ar fi de bine sau de rau? :-s

      Ștergere
    2. De binee,de bine!:*
      Ai o surpriză la minee!:)

      Ștergere
    3. O sa trec pe acolo cat mai repede!
      Am ceva probleme cu internetul in ultima vreme :-L

      Ștergere
  3. Eu n-as fi asa de sigura :) Poate tot ce-ti va spune el se va si intampla >:d<

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai,cat de mult mi-a placut cum ai incheiat articolul.A fost superb!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Of of of...iubirea asta! 8->

    RăspundețiȘtergere
  6. Trist, trist dar totuşi plin de romantism, mie aşa mi s-a părut. Mi-a plăcut foarte mult postarea.

    RăspundețiȘtergere
  7. ohh yea! asta chiar mi se pare romantic!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o tenta trista as zice eu... Pare sa iti placa, deci ma bucur! :D

      Ștergere
  8. De cate ori,de cate ori nu m-am mintit si eu .. :(

    RăspundețiȘtergere