miercuri, 11 iulie 2012

Leapşa 9

   Această leapşă am preluat-o de la LoStInDr3aMs pentru că mi s-a părut tare simpatică :D.

   1. Unde erai acum 2 ore?
Acasă. La maşina de cusut :D.

   2. De cine eşti îndrăgostită?
Nu sunt momentan. Îl aştept pe Făt-Frumos (vorba vine...).

   3. Care a fost ultima dată când ai ieşit în oraş?
Hmm... joia trecută.

   4. Ai fost la cineva în ultimele 5 zile?
Nu :D.

   5. Care a fost ultima băutură consumată?
Apa minerală.

   6. Ce porţi în acest moment?
Pijamale :">. Maieu roz  cu dungi şi pantaloni scurţi albi cu scrisuri şi floricele :D.

   7. Ultima mâncare consumată?
Carne de porc cu cartofi natur şi salata de roşii şi castraveţi + lubeniţă (pepene verde - ştiu că nu peste tot îi zice „lubeniţă”).

   8. Ţi-ai cumpărat ceva de îmbrăcat în ultima perioadă?
Da. O rochiţă crem şi un fel de salopetă albastră cu floricele.

   9. Ce sport preferi?
Dormitul? :-"

   10. Care sunt animalele tale preferate?
Hmm... cred că pisicile. Si căţeii, dar doar când sunt mici :">.

   11. Ai fost vreodată îndrăgostit/ă?
Nu ştiu. Cred că da.

   12. Îţi este dor de cineva?
Da.

   13. Ce te atrage la un băiat când îl vezi pentru prima oară?
Freza şi mâinile. Poate şi faptul că e bronzat, dacă e.

   14. Ce planuri ai pentru diseară?
Păăăi... a fost vară-mea la mine să-mi aducă ceva de făcut şi acuma nani că maine merg la lucru.

   15. Ce zice ultimul mesaj primit?
„Ooo genial.. Speram să te văd, dar ne întâlnim vineri! Neapărat! Şi nu sunt supărată sau ceva..mă bucur că în sfărşi ţi-a cerut ajutorul.xx”

   16. Unde este în acest moment cea mai bună prietenă a ta?
Acasă la ea, în pat.

   17. Ce gen de muzică asculţi?
De-astea de pe la TV şi muzică veche...

   18. Ce făceai azinoapte la ora 12?
Curat în dulap :)).

   19. Tocuri sau balerini?
În mod normal balerini, dar când e cazul - tocuri :x.

   20. La ce facultate vrei să ajungi?
Habar n-am. Deşi ar trebui să ştiu - la toamnă intru într-a 12-a.

   21. Ţi-ar plăcea să ai copii?
Acum binwînţeles că nu. Dar în viitor cu siguranţă da. Doi. Un băiat şi o fată sau doi băieţi.

   23. Te enervezi uşor?
Foarte uşor, dar îmi trece repede.

   23. Ai avut vreo experienţă în care era să mori?
Călcată de maşină.

   24. Bei cafea?
Nu. N-o suport.

   25. Care este filmul tău preferat?
The last song (cred).

   26. În ce oraş ţi-ar plăcea să locuieşti?
Paris.

   Dacă doreşte cineva să o preia, feel free. Nu am timp acum să scriu cui i-o „predau” :(. 

   P.S.: Am scris ieri noapte ceva pentru blog, dar nici asta nu mai am timp acum să postez. Sper că mâine apuc :D.

8 comentarii:

  1. Ce drăguţe răspunsuri!Cred că o s-o preiau şi euu!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragute raspunsuri :)
    Dabea astept sa vad noua postare :x

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpatica leapsa.... Cred ca o s-o preiau si eu. :X Imi place cum scrii... abia astept sa citesc noua ta postare :*

    RăspundețiȘtergere