joi, 12 aprilie 2012

Leapşa 6

Am primit această leapşa de la Anka, căreia îi mulţumesc mult! :*



1. Din punctul tău de vedere, ce înseamnă a fi îndrăgostit/ă?
Hmm... Cred că a fi îndrăgostit/ă înseamnă să nu poţi sta locului o clipă, să vrei mereu ceva , dar să nu ştii ce, să te gândeşti mereu la acea persoană, să adormi cu ea/el în gând şi să te trezeşti la fel şi să vrei să fii mereu alături de el/ea sau „în legătură” cu el/ea.

2. Atunci când eşti îndragostit/ă, cât eşti dispus/ă să laşi de la tine ca relaţia să meargă?
Destul de mult... dar dacă văd că doar eu sunt cea care lasă de la ea mă satur într-un final şi-mi bag picioarele în ea de relaţie :)).

3. Ce contează mai mult pentru tine într-o relaţie, vorbele sau faptele?
Să fim serioşi, cui nu-i place să audă vorbe dulci din partea persoanei pe care o iubeşte?! Ce-i drept, atunci când aceste vorbe nu se concretizează în fapte... ar trebui să-ţi dea de gândit.

4. În momentul când te aflii intr-o relaţie, până unde ajunge gelozia ta? Pe o scară de la 1 la 10?
Eu consider că nu sunt foarte geloasă, dar... depinde. Depinde de comportamentul partenerului faţă de alte persoane şi... nu ştiu, de starea mea de spirit, de împrejurări.

5. Cum reacţionezi când vezi o alta fată flirtând cu iubitul tău?
Mai întâi îi arunc tipei o privire mai... dubioasă :)), apoi ori încep să râd de ea cu iubitul meu, ori îi dau de înţeles că este al meu. Dacă cumva şi el o bagă în seamă pe domnişoara, atunci mă cam îmbufnez :)).

6. Care este, din punctul tău de vedere, cel mai romantic loc pentru a avea parte de primul sarut?
Pff... Nu ştiu. Atâta timp cât există sentimente în spatele acelui sărut, orice loc este romantic. Dacă e vorba de primul, primul sărut... pentru ăla nu mi se pare că există vreu loc romantic pentru că sunt de părere că primul sărut din viaţa cuiva nu e niciodată atât de romantic cât ar trebui. Poate într-un parc?

7. Dar prima noapte de dragoste?
Mie mi se pare romantic să fie undeva departe de casă, deci într-o excursie. Oriunde e romantic, în afară de acasă :)).

8. Care ar fi cea mai bună locaţie pentru o escapadă cu iubirea vieţii tale?
Mie mi-ar plăcea să merg la Paris... Dar nu mi se pare o „escapadă” perfectă. Asta mai mult aşa, ca o excursie plănuită cu mult timp în urmă. Când aud de escapadă, mă gândesc al ceva spontan, deci, ca locaţie, ar fi o cabană în vârful unui munte, un cort poate, ceva la mare... nu ştiu, orice e spontan.


Leapşa merge la... hmm... toţi îndrăgostiţii care vor să o ia!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu