miercuri, 28 martie 2012

Voinţă vs. lene

   De ceva timp - destul de mult timp chiar - vreau să fac tot felul de lucruri, gen să învăţ să cos la maşină, să încerc tot felul de reţete, să-mi redecoraz camera, etc., etc. Şi chair vreau să fac toate astea. De multe ori îmi e lene să mă apuc sau, din cauza şcolii, nu am timp. 
   Acum vacanţa de Paşti bate la uşă (mai e un pic până atunci, dar oricum nu mai e atâta stres cu şcoala deja) şi sunt foarte curioasă care va fi mai puternică de data asta: voinţa/ambiţa sau lenea. De multe ori a câştigat lenea până acum, din păcate. Îmi pare rău că de obicei mă enervez repede când nu-mi iese ceva şi renunţ destul de uşor a.k.a nu am răbdare... Sper totuşi să reuşesc să fac ce-mi propun de data asta.

Project number one


Sper să-mi înving lenea şi să încerc măcar să fac chestiuţe dinastea mici, dulci şi colorate. Am mai avut o tentativă, dar aia nu prea mi-a reuşit. N-am prea respectat reţeta atunci :">. Dacă de data asta îmi ies frumuşele (şi bune) promit să vi le arăt şi vouă!

   În legătură cu project number 2... sunt puţin cam sceptică şi nu ştiu dacă voi avea abilitatea necesară să-l duc până la capăt... Aşa mai bine nu vă zic nimic de el :D.

22 de comentarii:

  1. "Chestiutele" alea arata delicios:)sper sa iti iasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt sigura ca vei face ceva minunat>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...deci...sper din inima ca vointa sa castige pana la urma...si sti de ce?
    pentru ca dupa ce iti reuseste reteta...o vreau si eu...;))
    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca imi reuseste, o sa ti-o recomand cu cea mai mare placere :))
      Daca nu imi iese... voi fi suparata pe ea si n-o voi recomanda nimanui :))

      Ștergere
  4. Sunt sigura ca vei face tot ce-ti vei propune :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca iti vei dori cu adevarat,vei reusi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai greu e pana incepi,apoi o sa fie mai usor :P...iti doresc succes in toate :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Hmm..arata delicios:X.. Succes.! Vreau si eu reteta. ;;]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Saptamana asta urmeaza sa incerc sa fac :D. Daca imi reuseste o sa iti dau reteta >:D<

      Ștergere
    2. Eu o vreau chiar si daca nu reuseste [desi sigur iti va reusi;)]. Vreau sa o incerc. Sunt interesata sa incerc lucruri noi.:)

      Ștergere