vineri, 24 iunie 2011

La graniţă

   Nu stiu dacă a fost cineva curios să-mi citească blogul de vara - mai bine zis toamna - trecută până în prezent (exceptând prietenii, pe care îi oblig uneori), dar ţin minte că mă tot plângeam pe aici că de ce se gată vacanţa şi spuneam că abia o aştept pe următoarea. Blah, blah. Cred că am zis, cel puţin o dată, că ştiu că, citez: „vara urmatoare nu va mai fi la fel”. Nu ştiu cum sau de ce, dar simţeam asta. Şi chiar aşa e. Totul e schimbat. Încă încerc să-mi dau seama dacă în bine sau în rău...
   Mare parte dintre lucruri sunt bune: lucrez, gândesc mai matur (părerea mea) şi altele. Sper ca totul să fie ok. 
   Lucrurile vechi nu mi-au ieşit definitiv din viaţă. Mă simt ca şi cum aş fi lângă o graniţă/limită şi nu ştiu daca să o trec sau nu. Mi-e frică să o trec de tot. Poate e limita dintre copil şi matur, nu ştiu. Ideea e că mă simt bine aici, la graniţă. Ciudat, dar bine.
   Have a nice summer, guys! Ne auzim când îmi revine imaginaţa din concediu (destul de curând cred).
   XOXO :*

3 comentarii: