luni, 29 noiembrie 2010

M-am plictisit! (sensul propriu)

M-am plictisit de schimbările de vreme. Ba e cald ba e frig. Măcar sa ninga odata frate, ca imediat e Craciunu'!
M-am plictisit de şcoala, profesori şi toate cererile lor stupide! 
M-am plictisit de monotomie!
M-am plictisit să-mi fie lene!
M-am plictisit să-mi fie dor de vară!
M-am plictisit ca peste tot să aud vorbindu-se despre aceleaşi chestii!
M-am plictisit să văd/aud zilnic dovezi ale prostiei omeneşti(care chiar E infinită)! 
M-am plictisit de retardatii cărora fraza "Nu ştiu, nu ştiu d`astea!" li se pare mega-amuzantă şi abuzează de ea! Aici se cam încadrează întreaga Românie în ultimul timp, din păcate...
M-am plictisit să aştept! (în general vorbind)
M-am plictisit de tot!

De ce nu e vacanţă?! :(

P.S.: Totuşi, ce scria pe Bluza aia?:-L

2 comentarii: