miercuri, 6 octombrie 2010

You're like a dream

Visam. Visam că mă strângi în braţe şi-mi înălzeşti mâinile în ale tale... Şi dintr-o dată îmi aud telefonul sunând şi, bineînţeles, trezindu-mă. Răspund cu un foarte morocănos "Da?". "Hei, nu intrii pe mess? Am nevoie să mă ajuţi cu ceva..." "Momentan dormeam, o să intru mai târziu..." "Ah, bine, dar intrii, da?" "Da, dar mai târziu." "Cam pe la cât?" "Nu ştiu! Mai târziu!" şi închid. Acum nici să te visez nu mai pot? De ce trebuia să îmi sune telefonu' fix atunci?! Of! Închid ochii şi încerc să revin la minunatul meu vis. Îmi pare că au trecut secole de când a fost întrerupt. Deşi reuşesc să adorm la loc, nu te mai visez...

3 comentarii:

  1. :))):))))))))))
    lasa ca o sa tot visezi ;;)
    persoana aia :*
    culca-te si tu cu o poza sub perna,ceva=))) fa rugaciuni :> Alah,plecaciuni !=)):)))
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Da` e bine ca te`ai trezit :-?
    Ca poate dupa , in vis, :-?
    te omora :-?
    sau te viola :-ss :))

    Deci bucura-te ca te`ai trezit >:D<

    RăspundețiȘtergere