duminică, 3 octombrie 2010

Vise, iubiri, emoţii

Timpul trece şi nu pari să-ţi schimbi părerea. Gândesc eu prea învechit? Poate visez prea mult, cine ştie?! De ce realitatea pare să fie diferită de ce-mi spui tu? Păcat că nu pot citi gânduri. Chiar aş vrea să ştiu ce gândeşti... ce gândeşti despre mine. Că sunt o copilă proasta, disperată? Că nu-ţi voi fi niciodata altceva decât o sora mai mică? Sincer, şi ideea asta sună drăguţ. "Soră mai mică" sună mult mai bine decât "prietenă/iubită". Nici eu nu ştiu ce vreau să ştiu sau ce vreau să se întâmple. Ştiu doar că aş vrea să-ţi citesc gândurile. Oare gândeşti la fel de mult ca mine? Sau nu gândeşti deloc? Oare de ce tind să-ţi ascund tot ce gândesc şi simt? Oare îmi e ruşine de ce o să crezi? Probabil că oricum ai impresia că sunt o disperată, deci gândurile mele sunt cam irelevante acum... Totuşi... nu renunţ! Îmi place să mă gândesc la viitor aşa cum îl văd acum. De fapt, aşa cum vreau să îl văd acum, pentru că de fapt nu îl văd cam deloc... Poate peste un an, poate peste o lună tot ce am scris mi se vor părea aberaţii. Sau poate mi se vor părea cele mai preţioase cuvinte.

2 comentarii:

  1. [.....] ce melodie :">
    nu o sa fie aberatii si nici cuvinte pretentioase " ".. :D >:D<
    imi placeee;;):*:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci ce o sa fie, in viziunea ta?:))
    Si apropo, invata sa citesti:-S
    Cuvinte PRETIOASE scrie;)

    RăspundețiȘtergere