miercuri, 9 februarie 2011

„Totul” si nepăsarea

Tocmai am dat volumul muzicii mai încet pentru a-mi găsi inspiraţia. Am cam rătăcit-o în ultimul timp. De fapt mă simt foarte derutată şi cred că de-asta n-am nici inspiraţie. Totuşi, câteva idei mi-au trecut prin minte... 
Cel mai mult m-a bântuit ideea că nu-ţi mai pasă. Deloc. Şi doare, fraiere :) . Ce e mai ciudat e că începe să nu-mi mai pese nici mie. Ceea ce e bine. Şi rău. E bine... pentru că n-o să mă mai chinui gândindu-mă la tine şi aşteptând semne şi interpretând tot ce spui sau faci. E rău... pentru că-mi doream să fie ceva. Ceva frumos. Dar văd că, cel puţin deocamdată, nu e dat să fie nimic, nici frumos, nici urât, nicicum. 
Şi-am zis că începe să nu-mi mai pese. Da... în curand n-o să-mi mai pese deloc. Pentru că atunci când dai tot şi primeşti doar nepăsare...începi să umpli acel „tot” cu multă nepăsare, până nu mai rămâne nimic. Şi presupun că atunci când „totul” va fi plin de nepăsare va fi bine. Sau nu...?

5 comentarii:

  1. cam acelasi lucru e valabil si pentru mine...cel putin de ierix(...dar Roxi chiar am ajuns la concluzia ta si anume ca nu ne merita!!!Pentrru ca daca ne ar merita nu ar fi atat de indiferenti la sentimentele noastre sincere...
    P.S.:TOTI!!!(chiar am observat ca nu exista exceptii...desi daca initial credeam ca el ii diferit..) baietzii is prosti deci nu inteleg de ce ma mai mir:-?

    RăspundețiȘtergere
  2. scuze cu:"desi daca":">...ii doar "desi" fara "daca":D:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar nu's de acord cu ceea ce scrie pe poza...uneori nu poti trai fara dragoste...desi este mai bine fara ea in anumite cazuri:))
    P.S.Cate comentarii ti-am lasat:)):">

    RăspundețiȘtergere
  4. ummm... >:D<
    hai baaai :* de unde atata nepasare? nu ai [-(
    o sa fie bineee >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Si daca am?:>=))
    Ca tot asta primesc de aproape un an. Si daca fac totalu' is deja 2 ani x_x

    RăspundețiȘtergere