duminică, 27 februarie 2011

Facebook vs. realitate

Facebook-ul strică realitatea! M-am săturat de el! Nuuu mai vreaaau Facebook!!! Mă rog, asta doar teoretic...
Oricum, era mult mai simplu şi mai bine când nu existau Facebook, Mess & co., dar na, tre' sa ne adaptam - vezi-Doamne :-@. 
În realitate e aşa frumos să conoşti doar anumite lucruri depre unii oameni, să îi ştii aşa cum îi ştii tu... După care apare Facebook-ul, unde sunt scrise cam toate detaliile despre acei oameni, şi-ţi strică parerea ce ţi-o făcuseşi. Poate unii ar zice că e bine, dar eu nu sunt de acord. Gândeşte-te că ajungi să găseşti pe renumitul Facebook persoane pe care nici nu le cunoşti "personal". Da, să le găseşti. Asta implică să le cauţi. Nu pare aberant să cauţi o persoană pe care nu o cunoşti? Mda... Mi s-a întâmplat şi mie de vreo două ori deja - pardon, de trei -  să găsesc pe Facebook pe cineva pe care nu-l cunoşteam, dar care-mi alimenta imaginaţia şi am fost dezamăgita => imagination is dead. 
Facebook-ul ne controleaza viaţa mai nou. Poţi să fii şi spionat... mă rog, asta deja-i S.F. .
Ideea e că ce-i prea mult strică. Să ştii prea multe despre cineva chiar strică! 
Mda, după toată revolta asta ar trebui să zic că-mi închid contu' de Facebook sau ceva, dar nu, nu-l închid. M-aş plictisi prea tare :).

   



   
  
    
    
   <-- Cam aşa ceva...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu