marți, 11 septembrie 2012

The dark thoughts

   „Meriţi mai mult de atât” e tot ce spune toată lumea. Tot timpul. Şi da, poate că cu siguranţă e adevărat, dar mie nu-mi pasă. Ei nu înţeleg că m-aş mulţumi cu orice, că nu am nevoie de „del mai bun”. Oricine e destul de bun dacă ştii să cauţi ce e bun în oameni. Nu zic că eu aş şti, dar mă străduiesc. Şi degeaba. Niciodată nimeni nu-mi acordă atenţie mai mult de două zile. Şi nu înţeleg de ce. Sunt chiar aşa de plictisitoare? De invizibilă? De ce nimeni nu are răbdare să mă cunoască?! Încep să cred că e ceva în neregulă cu mine, deşi ştiu că nu e aşa. Dar chiar nu mă pot abţine. Când în trei ani singurii băieţi ce mi-au acordat o mai mare atenţie au fost unul care nu-şi dorea o relaţie, ci altceva şi unul care sta la 100 de kilometri distanţă şi nici nu l-am văzut vreodată, deci aş putea presupune foarte uşor că nu există, chiar încep să cred că ceva nu e ok. Când cel pe care îl consider prieten îmi spuen că da, e vian mea că e aşa încep să fiu sigură că ceva nu e ok, că am eu ceva.
   Vreau să fiu eu optimistă şi fericită. Vreau să fiu sociabilă, nu timidă şi retrasă. Vreau fericire şi iubire... chiar cer atât de mult? Alţii le au şi nu le merită.
   Am obosit să-mi pictez zâmbete pe faţă de fiecare dată când ies din casă. Trebuia să-mi amintesc că o zi de fericire mă va costa alte 100 de tristeţe.


27 de comentarii:

  1. Vaai,pare ca in timp ce ti-ai descris starea actuala,ai descris-o si pe a mea.Sunt intr-o situatie similara...
    Referitor la poza,e super interesanta!;))

    RăspundețiȘtergere
  2. mereu fericirea va costa un pret prea mare pe care suportam cu vreu

    RăspundețiȘtergere
  3. hey, acel baiat pe care ti-l doresti va aparea cand nu te astepti, si stiu ca ai mai auzit asta, dar crede-ma ca e adevarat;)) doar ai rabdare:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Uneori iubim atât de tare încât nu ne putem lua gândul de la persoana iubită.Chiar dacă ne propunem asta,e foarte greu.Iubirea cuprinde la un moment dat sufletul ca o gaură neagră,nelăsându-i timp şi spaţiu să se vindece.Fi tare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm... nu iubesc. Doar vreau sa iubesc. Si sa fiu iubita, bineinteles...

      Ștergere
  5. Si eu ma simt asa uneori si cam de cateva zile incoace ,invizibila .. si nu din privinta iubiri ca am parte de ea si sunt sigura ca si tu vei avea ,pentru ca o meriti! Numai ca mai sunt si altele ce ne fac nefericiti si mereu eu dau vina pe mine chiar daca stiu ca nu e asa. "Trebuia să-mi amintesc că o zi de fericire mă va costa alte 100 de tristeţe." cata dreptate ...nu poate fi doar fericire si atat ? de ce trebuie oare sa si platim pt asta ? imi place foarte mult cu scri <3 am sa te vizitez mereu de acum in colo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Da, si eu ma intreb de ce trebuie sa platim pentru putinele clipe de adevarata fericire, dar probabil nu vom afla niciodata. O fi ceva gen karma. Desi, in acest caz, karma nu e prea corecta fata de mine si de multi altii...

      Ștergere
  6. Viața este frumoasă. Iubirea va veni și ea.
    Uite, eu am mai descoperit un blog care îmi place: http://www.stilultau.com/blog/
    Am început să îl studiez, deocamdată. Spune lucruri interesante. Poate fi util. Lili

    RăspundețiȘtergere
  7. p.s. nu sunt de acord cu tot ce scrie acolo. În fine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi arunca o privire pe acolo cand am timp, promit :) Da, viata chiar E frumoasa, doar ca are momente in care ne intrebam incotro se indreapta si ce are de gand... Si momentele alea, de cele mai multe ori, sunt triste (din pucntul meu de vedere)

      Ștergere
    2. E în firea oamenilor să își pună întrebări legate de viitorul lor.
      Întotdeauna am încercat să fiu puternică, să nu mă dezamăgesc pe mine, în primul rând, prin deciziile pe care le iau. Și nici pe cei dragi.
      Vreau să mă pot privi pe mine, în oglindă, fără rușine, fără regrete.
      Acum sunt preocupată de latura profesională, de dezvoltarea mea, chiar dacă necesită timp, muncă și sacrificii.
      Succes în noul an! Îți doresc să fii optimistă și să auzim (citim) de bine! Lili

      Ștergere
  8. Nu imi place nota asta de negativism :(
    Nu ceri prea mult, dupa parerea mea.Si eu am vrut sa fiu optimistă şi fericită si mai ales sa fiu iubita.
    Nu pot zice ca sunt optimista prea tare si nici ca nu mai pot de fericire iar despre iubire nu am ce zice.
    Insa nu mai sunt la fel de trista ca inainte si nu mai sunt chiar ATAT de negativista:d
    Vorba aia: Speranta moare ultima :p

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine Deni >:D< Stiu ca nu-ti place nota trista, insa se mai intampla... Dupa 9 luni in care m-am chinuit sa fiu pozitiva, diferita si optimista, cand imi pusesem toata increderea si speranta in ceva, cand parea ca ceva ar merge bine in viata mea, cineva mi-a tras covorul de sub picioare si a fost inevitabil sa nu am o cadere. Dar ma ridic la loc, nu-i problema :) Si-o sa ma ridic pana sus, sus de tot intr-o zi :D

      Ștergere
  9. De curand am gasit ceva pe net
    "Un baiat nu o sa-si aminteasca toata viata de fata cu sanii mari pe care o vede din cand in cand in holul scolii ,nici de fata cu fundul si talia perfecta pe care a vazut-o la scoala,si nici de fata cu picioarele lungi cu care s-a intalnit la magazin..
    O sa-si aminteasca de fata cu inima frumoasa,care l-a cucerit cu un zambet ..fata care l-a invatat ce inseamna sa iubesti si sa fi iubit"

    Scumpo,toate la timpul lor.Nu esti tu problema..ceilalti sunt..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos citatul. Si da, toate la timpul lor. Trebuie doaaar sa mai astept putin...

      Ștergere