vineri, 31 august 2012

Aniversări...

   Aniversări, aniversări... Ideea e că bloguleţul meu iubit împlineşte astăzi 2 ani. Fix 2 ani de când am scris prima postare. Timpul parcă a zburat de atunci. Îmi recitesc postările şi văd cât m-am schimbar, cum gândeam înainte, ce simţeam şi văd că în ăştia 2 ani s-au adunat o multitudine de sentimente de-ale mele. Şi mă bucur că am ales să le păstrez aici, fiindcă „la bătrâneţe”, peste vreo 20 de ani, aşa, va fi tare amuzant să recitesc acest blog. Probabil pe atunci mă voi fi lăsat de scris de muuult. Sau poate voi scris din ce în ce mai mult şi mai bine? Cine ştie.
   Şi-acum să vorbesc doar despre ultimul an: 
   În acest an de „blogărit”... am făcut o grămadă de lucruri. Mi-am făcut curaj să colaborez la un Blog cu poveşti şi de ...atunci SCRIU... şi acolo când am timp. Am stat De vorbă cu viaţa... şi am reuşit uneori să ajung Departe de realitate...Fabrica de iluzii a avut ceva probleme tehnice şi n-a mai fost la fel de activă, dar tot am vizitat-o din când în când. Am îndrăznit să visez (Dare To Dream) puţin, însă am descoperit că unele vise vor rămâne... Just dreams. Am trăit Sometimes a Fantasy! şi-am simţit destul de des Shivers down my spine. Am suspinat după JuStOnELaStDaNcE şi mi-a fost dor să N-ai secrete, iubire sau emoţii să ascunzi. Puţine Love drops... mi-au ajuns în suflet, dar au fost suficiente. Mi-am petrecut dimineţile citind A morning story sau având Morning Thoughts. Am deschis bucuroasa Cutiuţa cu surprize şi am avut Doar nişte gânduri despre Dream LoveMă gândeam că... nu i-am văzut prea des pe Goda şi Curly Creature... Păcatele infinitului... s-au amestecat cu Praf de stele şi încă nu am reuşit să dezleg The mistery of life! Mai nou a venit English in town. Drăguţ! Booktown Lover mi-a aratat the Colour of Books şi-i mulţumesc pentru asta! I-am citit Scrisorile lui Letto şi am găsit Un blog pierdut... care, deşi trist, m-a facut să zâmbesc. Confesiunile târfei de lângă tine m-au făcut să văd că viaţa mea e un pic mai roz decât o vedeam eu înainte şi mi-au aratat că totul depinde de ce decizii luăm, iar C.L.M.`s Blog mi-a colorat unele zile. Aşa că mulţumesc!

   Şi în al doilea rând... e un an de când am cunoscut pe cineva. O persoană fără de care sunt tare curioasă cum ar fi arătat viaţa mea la momentul actual. Deci, la mulţi ani (nouă?) D. :)

16 comentarii:

  1. Stiu ca sunt ultimul pe lista, dar macar sunt primul care iti ureaza "La multi ani!" si sper sa scrii cat mai mult de acum incolo, pentru ca scrii foarte frumos. Nu stiam ca participi si pe "...atunci scriu..." :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Tibi! Trebuie sa lamuresc ceva insa - nu particip pe "...atunci SCRIU...". In mini-compunerea asta am vrut sa folosesc numele tuturor blogurilor pe care le citesc si le admir si de aceea unele lucruri se pot intelege gresit. Imi pare rau ca nu m-am gandit si la blogul tau, pentru ca scrii lucruri minunate, insa nu te aveam al "bloguri urmarite" si-am uitat :(. Dar asta se va schimba curand si voi urmari si blogul tau! :) (Pana acum te-am citit pe Blog cu povesti)

      Ștergere
    2. Din ce ai scris tu am inteles eu (gresit, se pare) ca ai colabora si acolo. Chiar ma miram pentru ca stiam ca e o singura autoare, iar stilul vostru nu prea seamana. Stiu ca ai mai trecut si pe la mine, mai am cateva comentarii. Nu mai particip pe blogul cu povesti.

      Ștergere
    3. Nu am observat ca nu mai participi. Adica am observat ca nu mai scrii, insa nu stiam ca ai iesit din 'echipa'.

      Ștergere
    4. Au fost niste probleme cu o alta autoare si am preferat sa ma retrag.

      Ștergere
    5. Inteleg si nu prea. Insa e alegerea ta oricum. Si eu prefer sa las de la mine decat sa ma cert cu cineva sau sa am discutii sau lucruri de genul. :)

      Ștergere
    6. Pai cred ca ai inteles exact :D

      Ștergere
  2. La multi ani!>:D< Te descurci minunat cu blogul:* Tine-o tot asa:X
    te pup si la multi ani din nou:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare asa de rau ca nu am reusit sa intru ieri pe blog:(
    Dar totusi vreau sa iti spun azi la foarte multi ani!:X:X
    Sper ca vei continua sa scri si poate mai vine si o poveste pe aici:*
    Speranta moare ultima!:X:x
    Inca o data La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nimic. Multumesc >:D< Da, voi continua sa scriu si cu povestesa aia... nu se stie niciodata :D Am avut ceva idei de cand am terminat-o pe prima incoace, insa nu am avut timp sa scriu la ele si am cam pierdut esentialul. Si nu vreau deloc sa incep ceva si sa las neterminat! Dar nu se stie, poate candva voi mai scrie nu una, ci mai multe :D

      Ștergere
  4. La multi ani!!!!scuze ca am vazut postarea mai tarziu...si eu iti urmaresc blogul de ceva vreme...de cand scriai povestea *Meant to be*...si de atunci iti urmaresc postarile...iti iubesc blogul...acum imi pare rau ca suspini dupa *JuStOnELaStDaNcE*...stiu ca postez rar...dar pentru tine ca e ziua ta...iti promit ca maine noapte stau oricat de tarziu ar fi si termin capitolul....
    LA MUTLI ANI!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea! >:D< Si esti o draguta ca vrei sa scrii capitolul pentru mine :x Insa nu te grabi prea tare, fiindca graba strica treaba si nu vreau sa strici povestea din vina mea!
      Poate in curand voi mai scrie o poveste si eu, cine stie... :)

      Ștergere
  5. hei, merci ca m=ai mentionat si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere