sâmbătă, 21 ianuarie 2012

E bine!

   Pentru prima dată în mult, mult timp chiar e bine! După atâta timp în care m-am simţit pierdută căutând ceva, neştiind ce, dar cautând cu disperare peste tot unde mă ducea viaţa, acum mă simt bine! Şi nu, n-am găsit nimic. Mi-am dat doar seama că nu mai trebuie să caut, cred. Nu ştiu ce s-a întâmplat, dar mi-e bine exact aşa cum sunt şi exact cu ceea ce am. Nu ştiu de ce, nici nu vreau să aflu. Nu spun că nu am aceleaşi dorinţe şi vise dintotdeauna, nu, pentru că aceleaşi sunt, dar nu mai am în suflet disperarea aia excesivă de a le găsi, de a le îndeplini. Şi e foarte bine aşa. Ce-i drept, mai există şi acum momente în care... unele lucruri îmi înţeapă sufletul inevitabil. Dar nu mai simt aceeaşi dramă. Cred... sper...
   Într-o zi, sper, o să am ceea ce-mi doresc şi ceea ce merit, dar până atunci tot ce-mi mai doresc e să-mi fie mereu ca şi acum: lucrurile să fie atât de simple încât să nu le pot complica nici dacă vreau.

   Nu-mi vine să cred că în sfârşit sunt mulţumită cu ceea ce am! :))

14 comentarii:

  1. O multumire sufleteasca ai tu :D , si eu mai am perioade de genul acesta,mi-ar place sa fiu asa tot timpul,dar din pacate..nu e asa!
    Treci si pe la mine cu o parere,daca vrei..nu o sa-ti para rau !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca nu e mereu asa, de aia incerc sa ma bucur atata timp cat dureaza :D. Voi arunca o privire la tine pe blog cand am timp, promit!

      Ștergere
  2. in sfarsit cineva e multumit pe aici. felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Așa de luminos e afară când ieși din ceață! Mă bucur foarte mult pentru tine :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! :) Sper sa dureze si sa nu fie doar o stare trecatoare...

      Ștergere
  4. cat as vrea sa spun si eu ca e bine :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi bine intr-o zi, iti promit eu! De multe ori m-am simtit rau si am simtit ca asta n-o sa se termine niciodata, am simteam asa... hopeless. Dar uite ca acum mi-e ok :D. Sper sa fie la fel si la tine cat mai curand! >:D<

      Ștergere
  5. foarte bine...gandirea pozitiva tot timpul ajuta...si chiar te sfatuiesc si eu...numai cauta...pentru ca va venii singur la tine...(valabil si pentru tine Denisa)...:D...:*:*

    RăspundețiȘtergere