joi, 10 martie 2011

Ei

Prin „ei” vreau să zic EL, El, el şi ell. Cine sunt aceştia? Păi...
EL este, de ceva timp, acel EL. Şi bănuiesc că aşa va fi pentru încă un timp de acum încolo. Nu ştiu. Aş vrea să fie mereu EL, dar până acum nu arată că ar vrea să fie aşa. Mi-e foarte dor de acest EL. Nu l-am văzut de atâta timp... Sper ca vara să-mi mai dea o ultimă şansă :).
Despre El aţi mai auzit... Mi s-a parut cam dubios prima dată, dar l-am revăzut zilele astea şi e ok... cred. Atâta tot că nu cred că îşi mai aminteşte de mine şi s-a tuns (fapt ce-l face cam urâţel).
el e băiatul cu ochii mai albaştrii ca marea. Păcat însă că nu ştie că exist. Deşi oricum ar fi cam inutil, dată fiind realitatea în care trăim. Oricum, asta nu schimbă superbul albastru ce-l văd odată la doua săptămâni.
ell e... e un ciudat! Nici nu ştiu ce caută în postarea mea. Tot ce ştiu e că e acel ell care mă amuză.

Ei sunt EI. Amuzanţi, ciudaţi, enervanţi, misterioşi, necunoscuţi chiar... oricum ar fi, toţi au câte un lucru care-mi place :). Dar nu-mi pot da seama... EU pe care îl vreau de fapt?!

2 comentarii:

  1. si din toti acei EI,o sa iti alegi un singur EL care va face cat toti ei-ii ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Partea amuzanta ar fi ca EL sa nu fie nici unul din EI:))

    RăspundețiȘtergere